CUPRINS

Capitolul 1: Elemente de baza ........ 11

Capitolul 2: Desenarea si pictarea creatiilor originale ........ 38

Capitolul 3: Importarea imaginilor in programul Flash ........ 67

Capitolul 4: Aplicarea tehnicilor avansate de desenare ........ 90

Capitolul 5: Folosirea bibliotecii pentru cresterea productivitatii ........ 110

Capitolul 6: Intelegerea animatiei ........ 135

Capitolul 7: Stilul clasic de animatie ........ 148

Capitolul 8: Folosirea interpolarii Motion pentru animatie ........ 163

Capitolul 9: Folosirea interpolarii Shape pentru obtinerea efectului de tip Morph ........ 178

Capitolul 10: Includerea sunetului in animatie ........ 192

Capitolul 11: Folosirea straturilor in animatie ........ 215

Capitolul 12: Folosirea simbolurilor Movie Clip si Graphic in animatie ........ 235

Capitolul 13: Crearea butoanelor ........ 247

Capitolul 14: Utilizarea actiunilor pentru a crea filme interactive ........ 266

Capitolul 15: Interactivitate avansata cu ajutorul aplicatiilor ActionScript ........ 293

Capitolul 16: Utilizarea Smart Clip ........ 313

Capitolul 17: Plasarea unui film in Web ........ 333

Capitolul 18: Proiectarea unui site Web modular ........ 357

Capitolul 19: Crearea unei interfete corespunzatoare mesajului ........ 377

Capitolul 20: Optimizarea unui sit Flash ........ 391

Capitolul 21: Tehnici avansate de animatie ........ 416

Capitolul 22: Lucru in echipa la proiecte de amploare ........ 433

Capitolul 23: Invatati cum se invata programul Flash ........ 450

Capitolul 24: Publicarea creatiilor ........ 470

Anexa A: Forme ce pot fi realizate utilizand instrumetele Selection,Snap si nivelul panza ........ 490

Anexa B: Programare avansata in limbajul ActionScript ........ 499

Anexa C: Resurse Web ........ 517

Total pagini: 544