Capitolul 1: O introducere in programarea jocurilor pe calculator ........ 17 Capitolul 2: Proiectarea graficii jocurilor pe calculator ........ 27 Capitolul 3: Programarea dirijata prin evenimente ........ 43 Capitolul 4: Comenzi si ferestre grafice ........ 71 Capitolul 5: Jocul Life ........ 121 Capitolul 6: Incarcarea si afisarea imaginilor ........ 167 Capitolul 7: Crearea imaginilor pentru joc ........ 191 Capitolul 8: Dragonlord ........ 225 Capitolul 9: Jocuri de carti ........ 295 Capitolul 10: Poker Squares ........ 329 Capitolul 11: Battle Bricks ........ 359 Capitolul 12: Crystals ........ 397 Anexa A: Un memorator pentru programarea orientata pe obiect ........ 435 Anexa B: Biblioteca de ferestre DOS - o scurta prezentare ........ 459 |
Total pagini: 494 |