CUPRINS

Capitolul 1: O introducere in programarea jocurilor pe calculator ........ 17

Capitolul 2: Proiectarea graficii jocurilor pe calculator ........ 27

Capitolul 3: Programarea dirijata prin evenimente ........ 43

Capitolul 4: Comenzi si ferestre grafice ........ 71

Capitolul 5: Jocul Life ........ 121

Capitolul 6: Incarcarea si afisarea imaginilor ........ 167

Capitolul 7: Crearea imaginilor pentru joc ........ 191

Capitolul 8: Dragonlord ........ 225

Capitolul 9: Jocuri de carti ........ 295

Capitolul 10: Poker Squares ........ 329

Capitolul 11: Battle Bricks ........ 359

Capitolul 12: Crystals ........ 397

Anexa A: Un memorator pentru programarea orientata pe obiect ........ 435

Anexa B: Biblioteca de ferestre DOS - o scurta prezentare ........ 459

Total pagini: 494