CUPRINS

Capitolul 1: Mediul de programare Borland C++ ........ 27

Capitolul 2: Instrumente pentru dezvoltarea programelor in Borland C++ ........ 71

Capitolul 3: Standardul ANSI pentru limbajul C ........ 90

Capitolul 4: Extensiile Borland C++ la limbajul C standard ........ 120

Capitolul 5: Bazele programarii orientate pe obiecte ........ 139

Capitolul 6: C++ si programarea orientata pe obiecte ........ 169

Capitolul 7: C++ si C standard ANSI ........ 189

Capitolul 8: Clase C++ pentru operatii standard de intrare/iesire ........ 202

Capitolul 9: Construirea obiectelor ........ 224

Capitolul 10: Definirea operatiilor cu obiecte ........ 249

Capitolul 11: Folosirea mostenirii in C++ ........ 286

Capitolul 12: Functii virtuale si C++ ........ 326

Capitolul 13: Elemente avansate de C++ ........ 339

Capitolul 14: Utilizarea bibliotecilor de clase in C++ ........ 357

Capitolul 15: Construirea bibliotecilor de clase in C++ ........ 385

Capitolul 16: Utilizarea bibliotecilor de clase Borland C++4 ........ 399

Capitolul 17: Programarea sub Windows cu Borland C++ ........ 457

Capitolul 18: Utilizarea bibliotecii ObjectWindows ........ 489

Capitolul 19: Iesiri grafice cu OWL ........ 556

Capitolul 20: Afisarea testelor in Windows ........ 588

Capitolul 21: Tratarea evenimentelor de mouse si tastatura ........ 610

Capitolul 22: Generarea sunetelor ........ 639

Capitolul 23: Fisiere imagine ........ 657

Capitolul 24: Animarea imaginilor ........ 734

Capitolul 25: Un exemplu de aplicatie ........ 768

Anexa A: Fisiere antet ANSI C ........ 825

Total pagini: 896